5. Rutyny myślowe

5. Rutyny myślowe

Rutyny myślowe często postrzegane są jako najważniejsza część naszego projektu SUM. Niektórzy myślą nawet, że jest to jedyna i kluczowa metoda rozwijania myślenia krytycznego.

Rutyny są dla nas bardzo ważne, fakt. Przede wszystkim dlatego, że w bardzo sprawny i efektywny sposób prowadzą nas do celu – MYŚLENIA UCZNIÓW! WIDOCZNEGO MYŚLENIA UCZNIÓW!

Zapewniają bezpieczną i komfortową ramę dla myślenia uczniów, wspierają nauczycieli w planowaniu procesu edukacyjnego, zapraszają do pogłębiania myślenia i zrozumienia. A do tego niektóre z nich zajmują dosłownie 3 minuty!

A! Nie dajcie się zwieść nazwie – nie mają nic wspólnego z nudną i monotonną rutyną  W myśleniu krytycznym nic nie jest oczywiste!

Którą z rutyn MK Twoi uczniowie lubią najbardziej?

#thinkingroutines #pzharvard #visiblethinking #widocznemyślenie #krytycznemyślenie #widoczneuczeniesię #cosprawiażetakmyślisz #różnepunktywidzenia #rutynykrytycznegomyśleniawedukacji #włączamymyślenie #rutynyMK